Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: 42 minuty temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 15 dni temu

Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Witaj w serwisie USOSweb!
Komunikaty

Dodano: 29.09.2017r.

Konta kandydatów przyjętych na studia na rok akademicki 2017/2018 - już aktywne!

Informujemy, że logowanie do serwisu USOSweb dla nowoprzyjętych studentów jest już możliwe.

Do pierwszego zalogowania należy użyć hasła z systemu rekrutacji elektronicznej. Przy pierwszym logowaniu system poinformuje o wygaśnięciu hasła i poprosi o jego zmianę na nowe, zgodne z zasadami tworzenia haseł w CAS.

 

Uwaga! Osoby, które były już wcześniej studentami PWSIiP nie mają modyfikowanych danych logowania. Proszę używać swoich poprzednich danych logowania lub przejść procedurę odzyskiwania hasła.

 

Uwaga osoby bez polskiego numeru PESEL! Przed pierwszym logowaniem należy przejść procedurę odzyskiwania hasła, a jako identyfikatora należy używać numeru indeksu lub adresu e-mail. Sztuczny pesel z systemu rekrutacji nie jest używany w USOS.

 

Jednocześnie informujemy, że dane osób przyjętych na studia niestacjonarne są systematycznie migrowane do USOS i w niektórych przypadkach logowanie będzie możliwe dopiero w najbliższych dniach (do czwartku 5.10.2017 włącznie).

Dodano: 23.06.2016r.

Archiwum Prac Dyplomowych

Informujemy, że "Archiwum Prac Dyplomowych" dostępne jest pod adresem apd.pwsip.edu.pl

Serwis APD jest oficjalną platformą PWSIiP w Łomży do realizacji procedury archiwizowania prac dyplomowych, ich oceny oraz recenzji.

Dodano: 25.08.2014r.

Dostęp do serwisów internetowych PWSIiP

Oprócz serwisu USOSweb, PWSIiP w Łomży udostępnia także inne serwisy internetowe przeznaczone dla studentów i pracowników.
Lista naszych serwisów wraz z odnośnikami dostępna jest na podstronie: Aktualności - Serwisy PWSIiP

Logowanie do USOSweb

Studenci

Należy kliknąć "Zaloguj się" w prawym górnym rogu przeglądarki aby przejść do Centralnego Systemu Uwierzytelniania. Następnie podać identyfikator (PESEL) oraz hasło podane w Systemie Rekrutacji Elektronicznej.

Studenci, którzy nie pamiętają tego hasła mogą zadeklarować nowe hasło, klikając na napis "Nie pamiętam hasła". W kolejnych krokach należy podać własny pesel oraz adres e-mail podany podczas rekrutacji. Wpisanie poprawnych wartości spowoduje wysłanie linku do strony umożliwiającej zmianę hasła.

Nauczyciele

Przed pierwszym logowaniem należy skorzystać z funkcji odzyskiwania hasła. Należy kliknąć "Zaloguj się" w prawym górnym rogu przeglądarki, a następnie kliknąć na napis "Nie pamiętam hasła". W kolejnych krokach należy podać własny pesel oraz adres e-mail wpisany do systemu USOS. Wpisanie poprawnych wartości spowoduje wysłanie linku do strony umożliwiającej zmianę hasła.

Wszystko robię dobrze, a i tak nie mogę się zalogować!

Należy skontaktować się z Działem Systemów Komputerowych:

  • Akademicka 14, pokój nr 137, tel. 86 215-54-99 lub 86 215-59-57.
Instrukcje
Inne informacje

Ze względu na mechanizm migracji danych pomiędzy główną bazą USOS (dostępną pracownikom dziekanatu), a serwisem USOSweb (dostępnym dla nauczycieli i studentów) dane umieszczone w jednym z systemów widoczne są w drugim dopiero po najbliższej migracji. Migracja danych wykonywana jest codziennie w godzinach 1:00, 9:00, 12:00, 15:00, 19:00. W czasie migracji serwis USOSweb jest niedostępny.

Ta i inne witryny w domenie pwsip.edu.pl używają plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszych serwisów oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce obsługi "cookies".